Jak dostat svou Superstránku do galerie nejlepších Superstránek
Je skvělé, že jste Superstánce přišli na chuť a nově vytvořených Superstránek každý den přibývá. Potvrzuje se, že ovládání Superstránky je intuitivní a vzniká tak řada originálních webových prezentací jedinců i firem. My se jimi náhodně probíráme, a když nás některá zaujme, vyhlašujeme ji za „Superstránku dne“ a postujeme na Facebooku. Pokud vám tedy dochází vlastní fantazie, můžete se inspirovat buď v naší Galerii Superstránek nebo na Faceboooku. A jaké fígle používají ti nejúspěšnější z vás?
Klíčový je obrázek na pozadí – Struktura Superstránky je velmi jednoduchá, proto se vyplatí na pozadí zvolit vlastní obrázek – fotografii, montáž apod., který vaši Superstránku na první pohled odliší od ostatních. Nejlépe vypadají obrázky o rozměrech 1920×1080/1200 px. Nejste-li v editování obrázků příliš zběhlí, dočtete se o tom, jak si obrázek vhodně upravit, hned v prvním dílu našeho seriálu Tipy a triky.
Vhodné barevné kombinace - Superstránka vám umožňuje zvolit libovolný barevný odstín pro všechny prvky na stránce. Pokud spolu barvy pěkně ladí, výsledný efekt je mnohonásobně lepší, než když odstíny naopak netrefíte. Nemáte-li to správné „oko“, použijte některý z volně dostupných generátorů - např.: http://colorschemedesigner.com/
Čitelnost písma - Při volbě fontu, jeho velikosti a barvě je dobré se soustředit na dostatečný kontrast s pozadím „vizitky“. Šrafování, které může čitelnost narušovat, ztlumíte nastavením průhlednosti objektu.
Přiměřený objem textu – Stejně jako vaše tradiční vizitka, i ta internetová by měla fungovat jako rozcestník k dalším informačním zdrojům a neměla by je zbytečně duplikovat. Stačí tedy vložit krátké info o vás, vaší firmě, případně aktivitách, které chcete na internetu prezentovat. Text je dobré pojmout dostatečně obecně, aby byl nadčasový a nebylo nutné jej často aktualizovat. Formulace použijte stručné, ať n ení orientace na stránce zbytečně komplikovaná. Pokud se tohoto pravidla budete držet, ušetříte si práci a zvýšíte účinnost své webové prezetnace. Návštěvníci vaší Superstránky totiž obvykle hledají rychle dostupné informace nebo přímo možnost vás kontaktovat, proto nepodceňujete ani záložku Kontakty.
Napojené online kanály – Dynamický obsah a atraktivitu Superstránky vám zajistí propojení s vašimi online profily na Facebooku, blogu, Twitteru, ve fotogaleriích, YoutTube a dalších, odkud se vám automaticky načítá do prostředí Superstánky. Je vhodné vložit i jiné zajímavé odkazy, které vás nějakým způsobem vystihují nebo zajímají.
Zajímá vás, jak docílit konkrétního efektu na Superstránce? Máte vlastní zkušenosti? Podělte se o ně, vložte svůj komentář k tomuto článku…